Відбулись загальні збори представників громадян села Доброводи від 29 січня 2020 року.

29 січня 2020 року проведено загальні збори уповноважених представників села Доброводи.

На зборах були присутні 83 особи.

Взяли участь перший заступник голови Уманської райдержадміністрації Сергій Жорницький , заступник голови районної ради Петро Бабкін,

головний державний соціальний інспектор управління праці та соціального захисту населення Уманської райдержадміністрації Галина Ягода., завідуючий травматичного відділення Валентин Судакевич, сімейний лікар Іван Гнилиця, представник ТОВ АФ "Легедзене" Максим Матущак, представники смт. Бабанка, представники Дмитрушківської ОТГ , депутат районної ради Іван Любченко.

 

Зі звітом  про роботу сільської ради та її виконавчого комітету виступив сільський голова Горбань Юрій Михайлович.

Доброго дня, шановна громадо!

      Сьогодні відповідно до положень Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про доступ до публічної інформації»,згідно розпорядження сільського голови № 2 від 20 січня 2020 року  пропоную Вам заслухати звіт сільського  голови  за  2019 рік  діяльності Доброводівської сільської ради.

Відповідно Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільський голова є підзвітним, підконтрольним і відповідальним перед громадою – мешканцями села.

Звіт – це не лише можливість підбити підсумки зробленого за минулий рік , а й чудова нагода порадитись з вами щодо визначення пріоритетних напрямків діяльності сільської  ради  на наступний період.
   Найголовнішим суб’єктом  діяльності будь – якої влади є людина з усіма її  суспільними проблемами. Саме цій меті підпорядкована  робота Доброводівської сільської ради і моя, зокрема, як голови.        

    Тож і  основою  наших дій була  і  залишається  місцева  самоврядність.

     Сільська рада є і буде публічною та відкритою у своїй діяльності, про що свідчить робота з висвітлення новин та сесій сільської ради на офіційному сайті.
     Як і у попередні роки, робота  сільської  ради проходила у час насичений складними суспільно-політичними подіями  в  країні, непростою  соціально-економічною  ситуацією викликаною фінансово-економічною кризою. 

   Як  орган  місцевого  самоврядування ми  не  відступали від  зазначених законодавством принципів законності та гласності, поєднання місцевих і державних інтересів.
Вся  наша  діяльність будується планово. Головною  формою  роботи  була  і залишається сесійна діяльність.

   До Доброводівської сільської ради обрано 12 депутатів, до складу виконавчого комітету входить 5  осіб.

   У  році, що минув було  проведено 6 сесійних засідань, на яких прийнято 50  рішень. Приймались рішеня що стосувались земельних питань – 14. В основному про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж  земельної ділянки в натурі для будівництва житлових будинків, господарських будівель і споруд та затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу в оренду.

   При сільській раді працює три постійно діючі депутатські комісії.

   Так, комісією з питань охорони навколишнього середовища, регулювання земельних відносин, управліня комунальною власністю  проведено 6 засідань, де розглянуто 35 заяв, здійснено 2 виїзди на місця для детальнішого вивчення питань.

   Комісією з питань планування бюджету і фінансів, розвитку підприємства,депутатської діяльності, етики, регламенту, з питань правопорядку  проведено 6 засідань, де розглянуто 50 питання, з них 9 що стосувались змін до бюджету ради, комунальної власності.

   Комісією з питань освіти, культури,фізкультури та спорту і молодіжної політики, охорони здоров`я і соціального захисту проведено 6 засідань і розглянуто 50 питаннь .

     З метою реалізації завдань та виконання повноважень, визначених Законом України «Про місцевев самоврядування  в Україні», на пленарних засіданнях сесії сільської ради затверджено   місцеві  програми, діючі на даний час :

 - Інформатизації с. Доброводи на 2019 – 2020 роки;

- Профілактики злочинності на території села на 2019-2020 роки;

- Розвиток первинної медико-санітарної допомоги в Уманському районі та   

   підтримки комунального некомерційного підприємства «Центр первиної

   медико-санітарної допомоги Уманської районної ради на 2019 – 2020 роки;

- Питна вода 2018 – 2020 роки;

- Забезпечення пожежної безпеки на 2017 – 2020 роки;

- Оздоровлення та відпочинок дітей і учнівської молоді на 2016 – 2020 роки;

- Село – 2020;

- Соціально – економічний розвиток села на 2020 рік;

- Програма організації суспільно корисних робіт для порушників,

   на яких судом накладено адміністративне стягнення у вигляді виконання 

   суспільно корисних робіт у с. Доброводи  на 2020 рік

 

    Виконавчим комітетом сільської ради проведено 12 засідань, на яких прийнято 55 рішення. Основні питання, це соціально - економічний розвиток  ради, підготовка інфраструктури населених пунктів до осінньо-зимового періоду, заходи щодо запобігання пожеж на території села.

   Прийняття  цих рішень сприяло оперативному  розгляду  питань, які  потребували  вирішення виключно  на  пленарних  засіданнях, протягом  2019 року. У центрі  уваги  знаходились і  знаходяться  питання  покращення рівня  життя  людей громади, поліпшення  фінансового  стану,  економічної  та  соціальної  політики  села.

За 2019 рік до сільської ради протоколи про адміністративні правопорушення не надходили.

     Крім цього, виконавчим апаратом відповідно до Закону України «Про звернення громадян» постійно велася робота із зверненнями громадян. Проводилися особисті прийоми громадян посадовими особами відповідно до графіків роботи. Найбільш актуальні звернення стосувалися забезпечення реалізації прав і свобод громадян, земельних відносин, питання соціального захисту, оформлення спадщини, вчинення нотаріальних дій. Всі звернення громадян уважно вивчаються, надаються відповіді або допомога у їх вирішенні, згідно чинного законодавства. Питання порушені у зверненнях громадян, розглядалися та обговорювались на засіданнях відповідних комісій, а за необхідністю виносилися на розгляд сесій та виконкомів сільської ради, де приймались відповідні рішення та розпорядження сільського голови.
     Жодне звернення не залишилося поза увагою, вчасно оформлені документи та надані консультації.
     Графік      прийому      громадян  працівниками виконавчого апарату сільської ради чітко витримується – нарікань від жителів громади з цього приводу не надходило.

На протязі 2019 року на особистому прийомі було розглянуто 36 звернень громадян, всі питання вирішено і надано відповідь.

     Також на звернення громадян за 2019 рік було видано 513 довідок.

 

Про соціальний захист населення                    

     Особлива увага приділялась роботі з одинокими та пристарілими  громадянами,  малозабезпеченими категоріями населення, надавалась допомога в оформленні документів на отримання субсидій  та коштів на тверде  паливо.

    Продовжуючи тему  соціального забезпечення населення хочу звернути увагу на дуже актуальне і  популярне питання оформлення субсидій. Консультації по даному питанню детально надає секретар виконавчого комітету та землевпорядник. В минулому році за отриманням субсидії  до Управління  праці та соціального  захисту населення було передано  вдвічі  більше справ від жителів села, ніж зазвичай. Так як документи приймались працівниками в сільській раді.

   

     Незмінними помічниками людей похилого віку є працівники Уманського  територіального центру по наданню соціальної допомоги на дому,  це   Завадська Лариса Іванівна,  Шнир Лідія Георгіївна, які є депутатами сільської ради ,  на обслуговуванні яких на території Доброводівської сільської ради   перебувають  25  одиноких  пенсіонери.

 

Юридичні справи

Всього за рік надійшло до Доброводівської сільської ради 29 судових справ;  31 запит із Виконавчої служби.

На всі листи надано відповідь та інформація наявна в справах сільської ради.

     Відповідно до п. п. 5 п. «б» ч. 1 ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» делегованими повноваженнями, які відносяться до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, зокрема є вчинення нотаріальних дій з питань, віднесених законом до їх компетенції реєстрація актів громадянського стану.     

Нотаріальними діями як такими вважаються: посвідчення заповітів, засвідчення справжності підписів на заявах, дублікатах, складання довіреностей.

Посадова особа органу місцевого самоврядування, яка вчиняє нотаріальну дію, роз’яснює   права й обов’язки,  попереджає  про наслідки нотаріальних дій, що вчиняються для того, щоб юридична необізнаність не могла їм зашкодити. Посадова   особа   зберігає  в таємниці відомості, одержані нею у зв’язку з вчиненням нотаріальних дій.

 

      З початку 2019 року було вчинено 59 нотаріальних дій:

  • посвідчено заповітів – 17 :
  • засвідчено справжність підпису - 16:
  • видано дублікатів документів - 4:
  • складено довіреностей - 22:

 

Звертаю увагу на те, що виконавчий комітет Доброводівської сільської ради виконує повноваження Міністерства юстиції України у сфері державної реєстрації, державної реєстрації актів цивільного стану та реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання /перебування фізичних осіб.
     Відповідно до ст. 371 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України 2 березня 2016 року № 207 за звітний період прийнято та зареєстровано:
- 35 заяв про реєстрацію місця проживання, додатково заяви про зняття з попереднього місця проживання громадянина.
- отримано 17 повідомлень про зняття з реєстрації проживання особи.
    

Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану в Україні» здійснюється реєстрація актових записів цивільного стану

 (27 актових записів протягом року) з них:
- про народження – 05;
- про смерть -22;
- про шлюб – 0.
     Видавалися та видаються довідки про смерть, довідки для отримання одноразової допомоги на поховання.

 

  Також з 23 травня 2018 року згідно статі 29 Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» затверджено положення про трудовий архів та призначена відповідальна особа за обліком справ з кадрових питань  на протязі 2019 року із архіву ліквідованого КСПП «ПРОГРЕС» видано 38 довідок з них про реорганізацію, про заробітну плату та архівні довідки про відпрацьовані трудодні.

  Взагалі за звітний період до сільської ради надійшло 213 листів вхідної документації кожний з яких взято до уваги, виконано та надіслано відповідь, також  було відправлено – 204 листи вихідної кореспонденції.

 

Соціальний паспорт села

Загальна кількість населення Доброводівської сільської ради станом на 01.01.2020 року становить –844 особи

З них діти віком 0-6 років – 55 осіб.
діти від 7 – 18 років  – 136 осіб

Кількість молоді від 18 до 35 років – 178

Молоді сім`ї обоє до 35 років – 26

Кількість неповнолітніх матерів – 2

Кількість сімей в яких проживають діти інваліди до 18 років – 2,

Кількість сімей, в яких проживають молоді інваліди – 9,

Кількість сімей матерів одиначок – 19 в них дітей – 26,

Кількість неповних сімей – 20, в них дітей 25,

Кількість багатодітних сімей – 13, в них дітей – 48,

Неблагополучних сімей на території сільської ради не має

Одна сім`я учасника АТО.

Сім`ї ромської національності – 2 в них виховується 4 дитини.

 

Кількість дворів – 585

Кількість жилих дворів – 341.

 

Військовий облік
На військовому обліку в Доброводівській сільській раді станом 01.01.2020 року перебуває :
Всього – _144 чол. 
Призовники – _34_ чол.
Під час весняного та осіннього призову 2019 року, викликалося __28__ осіб.

 

 

Освіта

     Важливим закладом  в селі є навчально-виховний комплекс (школа). Бо саме де і як будуть навчатися наші діти, який візьмуть початок для подальшого свого життя залежить і наше майбутнє.

     У Доброводівському НВК навчаються діти з трьох сіл - це Танське , Доброводи, Аполянка .  Всього 140 учнів. На протязі навчального періоду здійснюється підвіз учнів.

  У минулому 2019 році надавалась матеріальна допомога на вирішення проблем у школі – 50 тис. грн.. на поточний ремон та 5 тис. грн.. на оздоровленя дітей.

 

Медицина 

     Не менш важливим закладом є сільський ФАП, від якості,  вчасності наданої допомоги нерідко залежить чиєсь життя.       

     Медичні працівники   відповідально  відносяться до своїх обов’язків, проводиться  своєчасне обстеження  та надання медичної допомоги населенню, особливо інвалідам, людям похилого віку.

     На протязі року надавалась субвенція  у сумі 57 600 грн. на виплату заробітної плати .

 

Культура

За звітний період на території села були відзначені такі дні :

День Соборності було проведено тематичну лінійку;

День пам`яті та примирення і 74 річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні – проведено урочистий мітинг

День Вишиванки

Відзначення 28-ї річниці незалежності України та Дня Державного Прапора України. Представники сільської ради взяли участь у районному святі.

Відзначення 86-х роковин Голодомору 1932-1933 років в Україні.

Бюджет

  За 2019 рік  дохідна частина бюджету сільської ради виконана на 103,99 %.  

Податкові надходження надійшли  у сумі 1 339 332 грн. при плані 1 288 000 грн.

 Перевиконання дохідної частини бюджету у сумі 51 371 грн.

 

До загального фонду сільського бюджету фактично надійшло доходів у сумі 1 339 371  грн. які складаються з :

 

 акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів

(пальне) – у сумі 31 618 грн..

 акцизного податку з ввезених на митну територію України підакцизних  товарів (пальне)- у сумі 133 423 грн.

акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (магазини) – 18 493 грн.

орендної плата з юридичних осіб – 286 800 грн.

земельного податку з фізичних осіб – 229 313 грн.

земельного податку з юридичних  осіб – 2 751 грн.

орендної плати з фізичних осіб – 2 981 грн.

транспортного податку з юридичних осіб -25 000 грн.

єдиного податку з фізичних осіб – 49 410 грн.

єдиного податку з юридичних  осіб – 35 042 грн.

єдиний податок з сільськогосподарських виробників -484 232 грн.

державне мито, адмін. штрафи -821 грн.

 

Субвенція з районного та місцевого бюджетів надійшли у повному обсязі,а саме:

- субвенція від органів державного управління на утримання установ

культури – 119 509 грн.

До спеціального фонду сільського бюджету надійшло за 2019 рік  6 318 грн власних доходів.

Доходи  складаються з надходжень від самооподаткування у сумі 4 700 грн, та екологічних надходжень у сумі 1 698 грн.

 

           Видатки сільського бюджету по загальному фонду за 2019 рік виконані  у сумі  1 339 372 грн .

 

 АПАРАТ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

         На утримання сільської ради за рік витрачено 803 388 грн. з них на оплату праці з нарахуваннями – 743 632 грн. що дозволило здійснювати  в повному обсязі обов’язкові виплати (надбавки за ранг, вислугу років), 

Оплата електроенергії  – 34 356 грн., інші видатки – 15 383 грн. (заправка картриджів та ремонт  комп’ютерів, підписка газет та журналів, оплата Інтернету ,послуг зв’язку ,придбання канцтоварів)

 Штатна чисельність затверджена у кількості 4,5 одиниць .                                                                                  

 

БЛАГОУСТРІЙ

   Загальний обсяг видатків на благоустрій села у сумі складає 225 562 грн., фінансування видатків здійснюється під програму економічного і соціального розвитку села.

- на  оплату праці з нарахуваннями використано 75 701 грн.

- на розрахунки за вуличне освітлення села витрачено  28 340 грн.

- лампочок вуличного освітлення 4 992 грн.

- поточний ремонт водонапірних башень 61 00 грн.;

- заправка та ремонт коси -5 943 грн.,

- придбання бензину 2 700 грн.;

- вивіз побутових відходів 25 433грн.,

- пульт управління до скважини № 3 по вул. Гагаріна 4 422 грн.

- придбання наклейок 4 161 грн. ;

- придбання вапна 2 988 грн;

- придбання піску для встановлення дитячої площадки 1300 грн..

 

Станом на сьогодні  у нас  працює  освітлення по усіх вулицях села.

     На протязі року підтримується санітарний стан села: постійно скошується трава, обрубуються кущі по території села, по вулицях, у центральному парку, на кладовищі уздовж траси . У зимовий період  прогортається сніг.

      Також для покращення санітарного стану села 30 жовтня 2019 року було проведено акцію "Зроби своє село кращим". За участю жителів села , депутата Уманської районної ради керівника ФГ " Крем`яне" Івана Любченка, Валерія Пархонюка, Миколи Загороднього було висаджено 148 дерев.   У заході взяли участь працівники школи, сільської ради та депутати сільської ради. У результаті проведеної роботи на узбіччі дороги вималювався невеликий сквер, який згодом прикрасить рідне село Доброводи та залишит  молодому поколінні згадку про добрі справи їхніх попередників.

       На території кладовища також висаджено дерева.

В минулому році розпочата робота із встановленням знака при в`їзді в село.

     Багато роботи в селі по обслуговуванні водопровідних мереж. Всього маємо  5 860 км водопроводів три свердловини. В минулому році проведено ремонтні роботи та дезінфекція башень.

        На даний час в селі функціонує 6 торговельних закладів,  стосовно їх  роботи  зауважень до сільської  ради не надходило, тому  ми вдячні за їх роботу.

     Також працює відділення пошти що дає три робочих місця.

                             

КУЛЬТУРА І МИСТЕЦТВО

Загальний обсяг видатків на утримання установ культури і мистецтва  склали 119 509 грн.

 Були куплені штори – 4 994 грн., з них на оплату праці з нарахуваннями  114 551 грн.      

У повній мірі враховані видатки на захищені статті.

  Штатна чисельність затверджена у кількості 2,5 одиниць .                                            

 

ДОРОЖНЄ ГОСПОДАРСТВО

У 2019 році ми бачимо суттєві зміни з ремонтом доріг хоч з місцевого бюджету субвенція на проведений ремонт не виділялась але це можна вважати прогресом. Відремонтовано найпроблемнішу ділянку дороги по трасі Н-16, протяжністю 5 км., відремонтовано аварійний міст через річку Ревуха, довжиною 12 м.. Влаштовано три пішохідних переходи з автономним освітленням.

 

ТРАНСФЕРТИ ІЗ СІЛЬСЬКОГО БЮДЖЕТУ

субвенція з районного бюджету на утримання установ культури у сумі 119 509 грн.;

 

субвенція районному бюджету у сумі 85 000 грн., з них:

по загальному фонду 85 000 грн.

 

  • на утримання Доброводівського НВК  І-ІІІ ступеня – 55,0 тис. грн. (на оздоровлення дітей в літній період – 5,0 тис. грн., на поточний ремонт – 50,0 тис. грн.);

 

  • управлінню праці та соціального захисту населення – 10,0  тис. грн. (для надання послуг по перевезенню громадян, які згідно до чинного законодавства мають право на пільговий проїзд автобусами загального користування на приміських маршрутах жителями с.  Доброводи (на виконання районної комплексної програми «Турбота» на 2014 – 2020 роки

 

  • Для  Уманської  ЦРЛ  на придбання предметів та матеріалів  -20,0 тис. грн.;

 

 Спеціальний фонд

      Обсяг видатків спеціального фонду сільського бюджету склав у сумі  65 422  грн. а саме:

 

             - Проведено поточний ремонт башень на суму 61 000 грн.                    

              - придбано пульт управління до скважини № 3 – 4 422 грн.

 

Про стан використання земельних ділянок

      Основною статтею доходів сільського  бюджету становить дохід від  використання земельних ділянок. Так, у межах населеного пункту, згідно заключених договорів, використовуються земельні ділянки приватними підприємцями: Світличний О.О., Вернигора І.С.,Червоний Д.П., Київський завод «Граніт». Використовуються  земельні ділянки без заключення  договорів оренди – фермерським господарством «Зозуля» під зерносховищем, ТОВ АФ «Легедзене» під гаражами,  пасікою, (виготовляється документація). Безоплатне використання земельних ділянок призводить до втрат сільського бюджету.

       На території села налічується 703 паї з них:

ТОВ АФ «Легедзене» - 340 паї – 856,88 га.

в тому числі не витребувані і нерозподілені 11,5 паїв – 23,94 га.

ФГ «Люта-7» - 22 паїв – 55,44 га.

ФГ «Крим’яне» - 90 паїв – 226,80 га.

ФГ «Зозуля» - 30 паїв – 75,60 га.

ФГ «Світ - Лана ОЛВС» - 5,5 паїв – 13,86 га.

ФГ « АГРОЦЕНТР СІЧ» - 4 паї – 10 га

ФОП Реміняка Л.В. – 2 паї – 5 га

 

Кількість одноосібників  в 2019 році становила 147 особа у них 215,5 паїв, площа яких – 643,06 га

    За межами  села Доброводи  використовуються  земельні ділянки без заключення  договорів оренди під господарськими будівлями та дворами ТОВ АФ «Легедзене» площею 30,03 га, що також призводить до втрат сільського бюджету.

За межами села перебувають земельні ділянки  в оренді ФГ  «Зозуля» площею – 56.8913 га  з терміном  до  2025   року та 16.3328 га до 2056 року. СОК «Овочівник» - 33.7161 га    до 2036 року з орендною платою 1898,19 грн. за 1 га.

Залишається невирішеною проблема  забезпечення працівників  соціальної сфери земельними ділянками.

 

Водний  фонд.

В межах села  земельна ділянка площею 28.4518 га на даний час в оренді не перебуває, в зв’язку з відсутністю повного пакету документів для подальшої передачі ставка  в оренду, а саме відсутній  паспорт водного об’єкту. Після  його виготовлення питання використання ставка буде розглянуто на сесії сільської ради.

 

 

Що ще не зроблено і над чим необхідно працювати до кінця  2020 року :

- Передачу земельних ділянок у власність за, які не сплачуються податки ;

-  Відновлення водопостачання села.

-   Ремонт доріг.

 

 

       Крім питань висвітлених у звіті апарату та виконкому сільської ради  доводилося вирішувати ще багато поточних питань, котрі можливо не є надто важливими для села в цілому, але котрі зачіпали інтереси наших мешканців і були для них надзвичайно важливими. 

            Ми бачимо і знаємо проблеми села, проте вирішити все  силами апарату сільської ради неможливо. Тому прохання, і до депутатського корпусу,  і до мешканців села, спільними зусиллями робити наше село кращим.


З початку 2020 року фінансовий стан сільської ради хотілося б кращого, недостаньо коштів на утримання закладів, що фінансуються сільською радою. Надходжень до сільського бюджету мало.
Саме найбільше пригнічує те, що немає більшої можливості допомогти коштами навчально-виховному закладі, ФАПу, у зв’язку з проведенням реформи освіти та медицини. Не маючи достатньої матеріальної бази неможливо втілити в життя нові реформи. Та і просто надати матеріальну допомогу на лікування жителів села, та навіть людям, які опинились у скруті. Останнім часом, як часто звертаються люди про допомогу, і ми не можемо допомогти.
 

З вдячністю прийму від Вас поради, пропозиції, Ваше бачення у подальшій роботі сільської ради.

 

     Підсумовуючи хочу подякувати керівникам і працівникам освітніх, медичних, культурних установ та закладів, підприємцям, всім жителям села, керівникам господарств, депутатам, працівникам сільської ради та виконавчого комітету, всім, хто  на протязі року  допомагав матеріально і фінансово вирішувати наші спільні проблеми ,за   розуміння , підтримку, за слушні зауваження і пропозиції .

 

     Особлива подяка кожному, хто підримує, дає поради, хто не лише критикує, а вносить пропозиції та бере активну участь в житті громади.

 

      Не були осторонь в наданні матеріальної допомоги населенню

с. Доброводи  під час відзначення дня Перемоги, дня людей з Інвалідністю, дня чорнобильської катастрофи ТОВ АФ «Легедзене», «Кримяне», «Люта -7» та інші.

        Дякую  керівникам фермерських господарств  Любченко І. І., Зозулі А.В., агрофірмі «Легедзене» на чолі з директором, депутатом районної ради   Кисіль Анатолієм Івановичем, приватним підприємцям Самолюк О.Л., Світличному О.О., Вернигорі І.С., Корінні О.,  Семчуку А.М.,   Пархонюку В.С., Кучер В.І., Зірник А.В., Гончар І.І. які завжди  з розумінням відносяться до наших проблем.

 

Життя та майбутнє нашої громади мене хвилює та мені небайдуже, так як особисто тут проживаю і переймаюсь усіма питаннями.
 

Я впевнений, спільними зусиллями, ми подолаємо всі негаразди і знайдемо той єдиний шлях розвитку нашої громади, який принесе нам достаток.

 

Миру та порозуміння нам усім у Великій родині Доброводівської сільської ради!

 

Дякую за увагу.

 

Сільський голова                              підпис                    Юрій Горбань

 

Звіт директора Доброводівського НВК Ірини Білик.  Звіт завідуючої ФАП Юлії Зозулі. 

Звіт дільничного інспектора Сергія Перепилиці. 

          

 

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я  № 1

                       загальних  зборів  уповноважених  представників

                   громадян  села  Доброводи  від  29 січня  2020 року

     Заслухавши  та  обговоривши  звіт  сільського  голови  Юрія  Горбаня, директора НВК Ірини  Білик., завідуючої ФАП Юлії Зозулі, дільничного інспектора Сергія Перепелиці загальні  збори  уповноважених  представників  громадян  села  Доброводи

 

                                          В  И  Р  І  Ш  И  Л  И  :

 

1. Звіт  сільського  голови  Юрія Горбаня  про  проведену  роботу  за   2019

   рік  затвердити,та вважати задовільним.

 

2. Інформацію  директора НВК Ірини Білик прийняти  до  відома.

 

3. Звіт завідуючої ФАП Юлії Зозулі  прийняти до відома.

 

4. Звіт дільничного інспектора Сергія Перепелиці прийняти до відома.

 

5. Активізувати роботу громадських організацій села, особливо загону самоохорони в питанні профілактики злочинності та правопорушень на території села;  дільничному інспектору та виконкому сільської ради  провести профілактичну роботу  з громадянами, які схильні до  вчинення злочинів та правопорушень спільно з   РВ ГУНП  України  в  Черкаській  області  проводити роботу   з  профілактики  дотримання  належного  порядку  на  території  села.

 

6. Спільно з дирекцією Доброводівського НВК, сільською бібліотекою, дільничним інспектором поліції поліпшити роботу з молоддю села щодо попередження вчинення злочинів в тому числі неповнолітніми особами,   більше приділяти увагу організації відпочинку молоді. Покращити профілактичну роботу для створення належних умов розвитку і виховання підростаючого покоління у кризових сім’ях .

 

7. Рекомендувати дирекції  ТОВ  АФ  «Легедзене» , керівникам фермерських  господарств  «Зозуля»,  «Кримяне», «Люта – 7», «СвітЛана ОЛВС» приватним  підприємцям  Самолюк О.Л.,Світличному О.В., Вернигорі І.С., жителям села, що  ведуть  господарську  діяльність  одноосібно,   в  залежності  від  площі  орендованих  земель,  надавати    допомогу    у вирішенні  соціальних проблем громади.

 

8. Зобов’язати всіх  жителів  села  постійно  підтримувати  належний  санітарно екологічний стан  на  території  села особливо біля  водойм. Оберігати  та  належно  утримувати  загально -  громадську  власність /дороги, тротуари, зелені  насадження,  пам’ятники ,  обеліск  Слави,  кладовище /.

 

9. Заборонити  всім  жителям  села  вивозити  сміття  в  недозволені  місця.  В  разі  виявлення  таких  фактів,  звертатись  до правоохоронних органів для притягнення до відповідальності винних осіб.

 

10. Звернутись до служби Автомобільних доріг Черкаської області про встановлення уздовж ділянки автодороги Золотоноша- Черкаси- Сміла- Умань в межах села Доброводи, тротуарної доріжки та пішохідного переходу, так як на сьогодні дана частина автодороги загрожує безпеці громадян.

 

 11. Інформацію  про  хід  виконання  даного  рішення  заслухати  на  спільному  засіданні  виконкому та  сесії сільської  ради   в 2020 році.

    

 

 

 

 

 

 

   

        Голова   зборів                       підпис                               Володимир Процик  

 

 

        Секретар                               підпис                                Оксана Рябокінь        

 

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я   № 2

 

загальних зборів уповноважених  представників

громадян  села  Доброводи від 29 січня 2020 року.

 

 

      Заслухавши  інформацію  сільського  голови Юрія Горбаня   про  встановлення  розміру  самооподаткування  на  2020 рік  та  керуючись  статтею  6  Закону  України «Про  місцеве  самоврядування  в  Україні »  загальні  збори  уповноважених  представників  громадян  села 

вирішили:

1. Встановити  суму  сплати  самооподаткування  на  один  двір :

       -    для власників житловий будинків    - 50  грн.

 

2. Встановити  термін  сплати коштів   самооподаткування  з  29 січня 2020    

    року  до   15  грудня  2020  року.

 

3. Затвердити  загальну  суму  самооподаткування  по  сільській  раді 

    4700  грн.            

 

4. Кошти самооподаткування використати у сумі 4700 грн.,  на придбання     

    адресних   табличок з назвами вулиць, та нумерацією будинків .

 

        

 

 

 

       Голова    зборів                         підпис                              Володимир Процик

                                                                                                                           

                                         

       Секретар                                   підпи                               Оксана Рябокінь